FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Posted by René op juni 21, 2008

12 Reacties to “/º”

  1. Frank said

    Beautiful composition. Very nice colours and forms.

  2. Karina said

    Knappe compositie, zeer zeker.

  3. fbaert said

    Heel mooi!

  4. Prachtig gedaan.

  5. Caro said

    Ik heb geen idee wat dit is. Ik heb er echt lang naar gekeken en kan het niet thuis brengen. Maar het beeld bleef al die tijd boeien. Wat een mooie kleuren en lijnen.

  6. MJ said

    p r a c h t i g !

  7. Kris said

    Allée René, vertel ons nu wat dat is !!
    Wat ik zie = een mooi abstractje, maar wil de waarnemer nu de waarheid zeggen?

  8. héél mooi rene. spel van kleuren, lijnen én licht.

    ik zie een rode metalen iets en een groene glazen iets? soort sculptuur?

  9. s.goovy said

    Gladjes! Deze is echt fascinerend. Knap werk!

  10. Wat een kleur- en lijnenspel!

  11. Een heel boeiend beeld, waar ik met groot genoegen naar kijk. Voor mij is dat genoeg, maakt me eigenlijk niet uit wat het is – waarom zou een beeld altijd iets moeten voorstellen, willen mensen wetem waarnaar ze kijken? Heel knap gevonden trouwens, deze abstractie.

  12. Heel erg gaaf weer! Mooie kleuren en ook erg mooi die lijnen in je foto!

Plaats een reactie