FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Archive for 17 juni 2008

Park Sonsbeek Arnhem

Posted by René op juni 17, 2008

Op de voorgrond de “Lazy King”, sculpture van Alain Séchas.

Daarachter de Witte Villa, markant gebouw waar ik persoonlijk een bijzondere herinnering aan heb, gelegen in het Park Sonsbeek te Arnhem.

Sonsbeek is het bekendste park van Arnhem. Het is bovendien ’s lands eerste monumentale stadspark.

 

Tot en met 21 september a.s. kun je genieten van  de 10e Sonsbeek Internationale Beeldententoonstelling  onder de titel ‘Grandeur’. Artistiek directeur Anna Tilroe heeft 28 internationale kunstenaars van wereldfaam uitgenodigd om op bijzondere wijze het streven naar menselijke grootsheid te verbeelden.

 

Ik beveel deze expositie in “mijn” stad van harte aan, het is de moeite van een flinke omweg waard!

 

En als je in de buurt bent, laat me dat dan even weten….

Posted in Arnhem, Fotoblog, Fotografie, Kunst, Photoblog, Photography | 2 Comments »

Toch af en toe een zonnetje…

Posted by René op juni 17, 2008

Posted in Abstract, Fotoblog, Fotografie, Photoblog, Photography | 13 Comments »