FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Gerjanne Tiemens, denker in mogelijkheden & verbinder

Posted by René op januari 7, 2011

Gerjanne (Emst, 1965) is sinds 2005 zelfstandig ondernemer, daarvoor werkte ze 15 jaar in het bedrijfsleven, o.a. als HR manager en projectmanager marketing en internet.

Gerjanne stelt mensen & idealen centraal en brengt verbindingen tot stand tussen mensen, ideeën en informatie. Met haar bedrijf OKZO (waarom moeilijk doen als het OKZO kan) geeft ze creatief strategisch communicatieadvies en is ze een sparringpartner voor bedrijven en (startende) ZZP’ers. Afgelopen 2,5 jaar heeft ze als freelance communitymanager de basis gelegd voor Arnhem Direct. Met haar enthousiasme en hands-on mentaliteit weet ze zaken en mensen in beweging te zetten.

Na Arnhem Direct is het nu tijd voor nieuwe uitdagingen en projecten. Zo gaat Gerjanne de komende tijd o.a. aan de slag met het project De gezonde wijk in Presikhaaf en is ze betrokken bij de nieuwe ontwikkelingen voor buurtcentrum De Lommerd in het Spijkerkwartier. Daarnaast wil ze meer tijd gaan vrijmaken voor een andere grote liefde van haar: fotografie.

Gerjanne is initiatiefnemer van de maandelijkse Naamlooz netwerkborrel in Arnhem, ze organiseert namens Nieuwe Garde al een aantal jaren 8 uur overwerken voor het goede doel en is actief betrokken bij Great Place to Live, een netwerk van pioniers die zich bezighouden met sociale innovatie.
———————————-

Tot zover het gebruikelijke informatieve tekstje onder mijn portretten op deze site. Graag wil ik daaraan iets persoonlijks toevoegen.
Zoals hierboven al vermeld heeft Gerjanne inmiddels het besluit genomen nieuwe uitdagingen aan te gaan. Door een buitengewoon toeval ben ik met Gerjanne ongeveer twee jaar geleden in contact gekomen in haar functie van communitymanager van Arnhem Direct en dat heeft mij geen windeieren gelegd. Ik overdrijf niet wanneer ik stel dat mijn hedendaagse nieuwe contacten in zowel Arnhem alsook daarbuiten voor een groot deel tot stand zijn gekomen door deze verbinder…en ze heeft kans gezien me te interesseren en in te lijven en “aan het werk te krijgen” als blogger voor Arnhem Direct. Voor mij persoonlijk een geweldige ervaring waar ik nu elke dag veel plezier aan beleef.
Gerjanne, ik weet zeker dat ik namens velen spreek wanneer ik zeg dat je een doorslaggevende “factor” bent geweest in het netwerk rondom Arnhem Direct en alle mensen die daar, direct of indirect mee in verbinding staan. Ik wil je daarvoor heel hartelijk danken en je veel succes wensen voor de toekomst!

Geef een reactie

 
