FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Lilith, kunstenaar-fotograaf, schrijver

Posted by René op maart 14, 2010

Over Lilith kan ik zo langzamerhand wel een boek schrijven! De Buun schrijft: “Haar werk behoort tot de meest opvallende kunst die de afgelopen tijd uit de provincie Limburg is voortgekomen”. Over haar zelfportret-foto’s, de achterliggende filosofie en haar levensverhaal is veel informatie te vinden op de prachtige WEBSITE.   In 2008 is een ook BOEK van haar werk verschenen.

Buiten fotografie is Lilith ook een voortreffelijk schrijfster van verhalen; in de culinaire sfeer heeft zij veel artikelen met recepten het licht doen zien. Kortom: een veelzijdige kunstenares!

Camera Canon 5D, obj. 24-105 L IS USM, ISO800, 70mm, 1/60 bij f/4,0

4 Reacties to “Lilith, kunstenaar-fotograaf, schrijver”

  1. Judith said

    Ook weer prachtig portret. Je laat zien wat een mooi mens het is. Terwijl haar niet eens ken.

  2. Gouwerijn said

    Yes wat mooi! prachtig portret!
    Gouwe 🙂

  3. Lilith said

    Hallo René,
    Bedankt voor de opname in jouw portretgalerie; ik voel me vereerd.
    Ik voel me sowieso vereerd dat je al een aantal keren naar een van mijn happenings bent gekomen o.a. om te fotograferen. Die waren bepaald niet naast de deur!
    Dus bedankt voor alle inspanningen.
    Leuk om heel ander werk dan abstracten van je te zien. Portretten gaan je blijkbaar ook goed af. Complimenten.
    Liefs,
    Lilith

  4. Marloes said

    Adembenemend mooi René, de vrouw EN de foto!

Geef een reactie

 
