FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Walter Knoop, kunstenaar

Posted by René op maart 12, 2010

Antropoloog Walter Knoop, echtgenoot van Maria van der Wijst van wie ik eerder hier een portret toonde, is een begenadigd kunstenaar! Ook Walter ontmoette ik voor het eerst tijdens de Arnhemse Kunst en Atelier Route 2009 en was onder de indruk van zijn oliekrijtschilderijen, houtsculpturen en kleurpotloodtekeningen. Ook legt hij graag impressies en fantasieën vast door middel van teksten. Vaak gedichten of korte en compacte verhaaltjes, waarbij het meeste tussen de regels staat.  De WEBSITE VAN WALTER geeft veel interessante informatie.

Camera Canon 5D, obj. 24-105 L IS USM, ISO400, 40mm, 1/60 bij f/4,0

3 Reacties to “Walter Knoop, kunstenaar”

  1. heftig… maar heel goed!

  2. Heel hartelijk bedankt, René! Fijn dat je zo een beetje reclame voor me wilt maken. Je maakt trouwens erg mooie foto’s! De mensen zijn ‘echt’, niet geposeerd. Ik mag wel eens naar de kapper, haha!
    Walter

  3. Janny g. said

    Dag Walter,

    Het verbaast me niet dat je kunstenaar
    bent geworden. Als ex collega zag ik altijd al
    die link naar kunst.
    Ik zal je site blijven volgen. Fijn dat je samen met Maria deze boeiende kunstenaars wereld
    bent ingeslagen. Veel lof ook voor het werk
    van Maria.
    Met een hartelijke groet,
    Jgs te B.

Geef een reactie

 
