FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Serif Kurtdayler, camera journalist

Posted by René op februari 27, 2010

Serif is camera journalist van TV Gelderland en er zijn weinig mensen -in de met name politiek- in het Arnhemse, die nog niet voor z’n camera zijn geweest.

Verder is Serif collega-blogger van Arnhem-Direct en ook bekend onder de naam MixedPie!  Een prachtig mens….

En speciaal voor Evert Vaartjes : Camera Canon 5D, obj. 24-105 IS USM, ISO 800, 85 mm, 1/125 met f/5,6

12 Reacties to “Serif Kurtdayler, camera journalist”

  1. Excellent!

  2. Ik dacht dat je ‘alleen’ de meer abstracte vormen op de korrel nam. Maar met deze en de andere portretten bewijs je toch dat je ook erg mooie foto’s van mensen kunt maken.
    Complimenten!

  3. Judith said

    Mooie foto Rene. Wat een mooie, soort ondeugende, blik heeft deze man! Ook wel mooi effect om vierkant uit te snijden.

  4. Xray said

    Je toont dat je veel meer in je mars hebt dan enkel boeiende abstracten !!!

  5. Caro said

    Een mooie karakterkop inderdaad en mooi scherp in het gezicht en zacht in de achtergronden. Best moeilijk mensen zo close te fotograferen denk ik. Ik vond de foto van dokter ziel Hilde sneider origineel van uitsnede, toch zie ik liever een heel gezicht zoals hier denk ik nu ik het vergelijk.

  6. Erwin said

    Stuk voor stuk indrukwekkende portretten.

  7. Dat gezicht herken ik, die moet ik dan gezien hebben bij de borrels van Arnhem-Direct 🙂

  8. René, wat heb je een prachtige serie bij elkaar gesprokkeld. Erg fijne portretten in zwart wit.
    Complimenten

  9. fotomart said

    een knappe! (foto)

  10. prachtig portret!

  11. Debby Gosselink said

    Ik zou hem graag een keer willen ontmoeten !

Geef een reactie

 
