FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Fotograaf Frank Lodder in actie

Posted by René op november 28, 2009

8 Reacties to “Fotograaf Frank Lodder in actie”

  1. Ziet er grappig uit deze foto! Ik weet niet precies hoe of wat je gedaan hebt maar die lijnen door het beeld geven het wel een leuk effect!

  2. Fraaie foto, vooral door het effect met de strepen en de lichtranden.

  3. Karina said

    Hé, zo’n portret ‘fotograaf in actie’ mag je van mij ook maken! Staat chic als profielfoto. Heel erg mooi.

  4. jimfoto said

    Echt wel knap hoor om de foto door de ventilator te nemen.
    Ik heb met plezier door je blog gescrold en héél veel moois gezien hoor.

  5. Henk Braam said

    Mooi portret.

  6. héél mooi portret!
    je titel “in actie” zou ik zelfs weglaten. Heeft geen meerwaarde, doet er niet toe – in tegendeel zelfs. Dit is een portret van die fotograaf, punt!

  7. Judith said

    Ook dit is een prachtige foto van Frank! #jaloers

Geef een reactie

 
