FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Hoofdzaken

Posted by René op oktober 21, 2009

Hoofdzaken-1

3 Reacties to “Hoofdzaken”

  1. Harry de Rooij said

    Mooi standpunt en vervreemdend effect daardoor. Zijn het “Gapers”?

  2. jean said

    Hallo Rene,

    ik ben benieuwd naar je instelling van de witbalans en ik vraag dat omdat de lucht zo uitgebeten is.

    • René said

      Hoi Jean, ik heb de belichting ingesteld op het houtwerk omdat ik dat wel nog zichtbaar wilde hebben. Dat de lucht uitgebeten is, is dan niet te voorkomen: zelfs niet met correctie in PS. Mij stoort ’t niet of had ik beter het bovenstukje kunnen croppen?

Geef een reactie

 
