FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Wat zit er achter?

Posted by René op september 1, 2009

Graffiti-1Graffiti, in de regel een ergerniswekkend “kunst”werkje op muren, daar waar ’t meestal niet thuishoort!

Maar soms is er iets bij dat de aandacht vast wil houden: wat bezielt de maker, wat stelt ’t voor en waarom juist hier….

3 Reacties to “Wat zit er achter?”

  1. Dit vraagteken met anker is het beeldmerk van het nog geheime genootschap dat het moderne communisme in ons land gaat brengen. De revolutie wordt gefinancierd door Noord Korea. (denk ik)

  2. fotomart said

    Wat het ook mag voorstellen, het is een mooi abstract schilderij.

  3. jackomorren said

    Als eerste stond er de rode tekst. Daar kan ik mij iets bij voorstellen als: wat moet ik met een religie die zichzelf in het middelpunt stelt.

    Het is in de graffitiwereld not done om over het werk van een ander heen te werken. De persoon van de gele verf is dus een heiligschenner en een kliederaar.

Geef een reactie

 
