FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Ergernis

Posted by René op augustus 10, 2009

BrglBl-1

Ik kan me boos maken over kapotgeslagen ruiten van een wachthokje bij de bushalte.  Waarom moet dat?  Maar “ieder nadeel heb z’n voordeel” en voor een fotograaf is dit gebroken glas toch weer een mogelijkheid om een kleurig plaatje te schieten….

7 Reacties to “Ergernis”

  1. fotomart said

    lijkt de Big Bang wel!

  2. Joke said

    Prachtig een pauwenstaart is er niets tegen.

  3. kris luckermans said

    Wat een kleuren toch, zulk gebroken veiligheid-glas.
    Zit er speciaal licht achter, of is dit een avondopname?

  4. René said

    @ Kris Luckermans Inderdaad, de foto is ’s avonds genomen. Autolichten en straatverlichting bepaalden de sfeer….

  5. Dick Hol said

    Hoi Rene,

    Je maakt mooie beelden, geweldig gevonden deze foto…
    Maak je ook portret foto’s?

    In de parken is veel te klikken, scherp te stellen en diepte te vinden…

    Gr.
    Dick

  6. Frans Van Nyverseel said

    origineel en mooie foto

  7. ik dacht even dat ik naar abstacte kunst zat te kijken 🙂
    ik zat er niet ver naast
    het blijkt absurde kunst 😉

Geef een reactie

 
