FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Een zw tussendoor…

Posted by René op augustus 6, 2009

BlBl-1

6 Reacties to “Een zw tussendoor…”

  1. Joke said

    Geen idee wat het is, maar het brengt wel mijn fantasie op hol. Zeer Knap.

  2. ysabje said

    het lijkt een decollete!

  3. Erwin said

    Verleidend misleidend.

  4. wat een prachtplaat.
    lang geleden dat ik hier gepasseerd ben, maar man toch: dit is schitterend! Dit is een beeld op zich – hier WIL ik me zelfs niet afvragen wat het is – i don’t care.
    prachtig.

  5. fotomart said

    Zelfportretje, Rene?

  6. ruud said

    apart

Geef een reactie

 
