FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Kleurige she..

Posted by René op juni 3, 2009

She-1

5 Reacties to “Kleurige she..”

  1. Erwin said

    Aardige foto, dat wel.

  2. Henk Braam said

    Het is vrouwelijk, dat zie ik nog wel. Voor de rest is het veel science fiction. Wel erg fraai met die vormen en kleuren.

  3. Joke said

    Ik weet niet wat het is en eigenlijk wil ik het ook niet weten maar ik val omver van de pracht van de kleuren.

  4. Spetterende kleuren! Geen idee wat het is, maar ik denk dat het eetbaar is…

  5. fotomart said

    Een foto hoeft niet altijd iets voor te stellen. Soms is het spel van kleuren al voldoende. Zoals hier.

Geef een reactie

 
