FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Juuke

Posted by René op mei 20, 2009

Juuke-1

Gisteren workshop bij Colin Wilson in zijn studio.  Dit is één van de probeersels en ik ben er best tevreden mee.

Dit is het silhouet van Juuke, ons model.

19 Reacties to “Juuke”

  1. mcneel said

    Mooie plaat, wat technische details misschien prijsgeven?Wil ik ook eens proberen!

    • René said

      Model tussen een flitslicht en camera: flitser voorzien van fijn wafelfilter voor heel gericht licht. Ik ga nog eens proberen om ’t gezicht iets op te lichten met een reflector terwijl het silhouet blijft.

  2. mcneel said

    Dank je, vind ik zeer interessant. Wat is een wafelfilter, een snoot?

  3. Juuke said

    Hey dat ben ik! 🙂
    Erg mooi geworden, helemaal goedgekeurd! Het was inderdaad gezellig.
    Ben erg benieuwd naar de rest van de foto’s.

    Groetjes, Juuke

  4. mcneel said

    Oh ja natuurlijk, het daghet in het oosten hier….

  5. Snoot….. ik gebruik dedo light. Kleine spots die sterk gebundeld kunnen worden.
    Ook te gebruiken voor detail verlichting als streepjes etc.
    of..om net iets de ogen op te lichten bijvoorbeeld.

    Wordt voornamelijk veel bij video gebruikt!

  6. Harry de Rooij said

    Ik ga eens kijken waar ik die Collin Wilson kan vinden. Is interessant om zoiets te proberen en weer iets op te steken. dat zie je hier wel. Fraai!

  7. Hier kan je zeker tevreden mee zijn, leuk gedaan! Het is heeft hier zeker goed uitgepakt!

  8. Karina said

    Mooi effect!

  9. gekiekt said

    super!

  10. geertveneklaas said

    Mooi zeg!

  11. Fascinerend gerealiseerd

  12. ysabje said

    heel knappe foto. Terecht tevreden over lijkt me…

  13. Caro said

    Dit is een heel knap probeersel. Leuk zo’n workshop. Daar leer je dus heel veel van.

  14. erik O, said

    enig, subtiel,
    de essentie weergegeven…

  15. fotomart said

    Wow!

  16. Een prachtige foto René! Ook bij jouw portretfotografie spelen lijnen een hoofdrol! Knap!

Geef een reactie

 
