FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

‘k Weet geen titel ;-)

Posted by René op mei 9, 2009

KlBl01

13 Reacties to “‘k Weet geen titel ;-)”

  1. Harry de Rooij said

    Toefje??
    Pluimpje??
    Niks voor jou dat je het niet weet, of stel je ons op de proef en laat het ons maar eens zelf doen. Ik ben benieuwd wat voor suggesties er komen.

  2. ysabje said

    valse rook

  3. mcneel said

    Durf je hieraan te trekken?

  4. ruud said

    nieuwe paus…

  5. Karina said

    Ruud verdient de prijs vind ik 😉

  6. fotomart said

    navelpluisje

  7. ruud said

    navellint (zoals ze in de UK zeggen)
    geef ik m door aan fotomart 😉

  8. Joke said

    Jesus wat een pracht!

  9. gekiekt said

    Sybille III (cf. http://www.youtube.com/watch?v=6WHIaf-x0jo )

  10. MJ said

    oeps ‘k ben niet de enige… (‘k zou in ’t vervolg beter eerst de andere reacties lezen…)

  11. MJ said

    navelpluis

  12. Ja zou ook niet echt een titel weten voor deze foto, mooie foto is het in ieder geval wel weer! Mooi DoF!

  13. Caroline said

    Gestolde rook!
    (maar ik durf er niet aan te trekken…)
    Prachtig!

Geef een reactie

«
 
