FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Dwarsligger

Posted by René op mei 2, 2009

dwarsl-1

7 Reacties to “Dwarsligger”

  1. ysabje said

    deze is zo mooi! Ik zou ‘m willen opsturen naar m’n moeder als ik de volgende keer aan de zee ben ofzo. Ik zou ‘m er zo uithalen moest ie te krijgen zijn als postkaart… perfect.

  2. gekiekt said

    super!
    respect voor de dwarsligger!

  3. Erwin said

    Heerlijk, deze creatieve fotografie. Altijd boeiend.

  4. Harry de Rooij said

    …..of het “unieke van het afwijkende” 😉

  5. Hehehe wat een leuke, lijkt wel een spelletje!

  6. fotomart said

    De slijmerd!

  7. Debby Gosselink said

    Ja leuk idee ! Ik zag ze vanmorgen al op een schaal liggen !

Geef een reactie

 
