FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Tsja…

Posted by René op april 29, 2009

blogvraag

5 Reacties to “Tsja…”

  1. Caro said

    tja veel vragen inderdaad.Maar die gaan niet beantwoord worden denk ik. De kleur is net als het beeld pakkend in ieder geval.

  2. ysabje said

    ik denk dat ik het weet: iets met opgezette geitjes in kunstig rood licht… zit ik juist?

  3. Harry de Rooij said

    Je titel is treffend. Ik weet het niet. denk aan iets bloederigs, maar dat zal wel niet. Ben benieuwd naar de oplossing.

  4. fotomart said

    Een beetje luguber… Doet me aan de Bokkenrijders denken.

  5. erik O, said

    jawel, toffe compositie van (wat dan ook!)
    foto – pop – art,
    loslopend wild… ?
    tof!!

Geef een reactie

 
