FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

’t is voor niets…

Posted by René op april 27, 2009

rope

7 Reacties to “’t is voor niets…”

  1. Leuk gezien weer dit beeld, vooral ook met die lijnen en kleuren!

  2. fotomart said

    6 euro. Noem jij dat “niets”? Dat zijn 3 Bollekes in het Zuiderpershuis!

  3. Harry de Rooij said

    Je bent weer terug bij je “stiel” en ik ben het roerend eens met Martine.

  4. Harry de Rooij said

    Ik had vergeten dit aan de zin toe te voegen 🙂 🙂

  5. ysabje said

    ik ben nu wel benieuwd wat er aan die touwen hangt en wat er nu eigenlijk zes euro kost. Maar dat mag ik niet vragen zeker? 😉

Geef een reactie

 
