FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Dynamic Jimmy Kets signing his books

Posted by René op april 26, 2009

brightside36Gisteren, 25 april was er een bloggersmeeting ter gelegenheid van de fotoexpositie van JIMMY KETS in het Fotomuseum te Antwerpen. Een selectie van de door mij gemaakte foto’s kun je HIER vinden

7 Reacties to “Dynamic Jimmy Kets signing his books”

  1. Stephanie said

    dus TOCH een abstractje?
    😉

  2. fotomart said

    Ik heb ook foto van het moment dat hij mijn boek tekent. Maar ik durf hem niet te tonen omdat hij een tikkeltje onscherp is…

  3. René said

    @fotomart ik heb ‘m juist wel getoond omdat ie een tikkeltje bewogen is .. 😉

  4. Paul Rapp said

    danig onder de indruk René 🙂

  5. MJ said

    prachtig portret! 😉

  6. Erwin Acke said

    Je hebt gelijk deze foto te tonen. ’t Ging ‘em zaterdagmiddag toch op de eerste plaats over de leuke sfeer… Prettig je daar nog eens tegen te komen.

  7. ruud said

    handjes stil houden in het zicht van de grote meester is lastig 🙂

Geef een reactie

 
