FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

’t Is Kermis op de Dam

Posted by René op april 10, 2009

kermisopdedam

3 Reacties to “’t Is Kermis op de Dam”

  1. ysabje said

    wat een mooie foto! heel knap met dat onscherpe reuzenrad… Dat vind ik nu zo leuk aan bloggen en bloglezen: ik word zo fel geinspireerd door alle andere bloggers. door foto’s van jou te zien, wil ik altijd ook weer naar buiten en aan de slag, nieuwe standpunten zoeken, nieuwe dingen in beeld brengen. Ik ben een dankbare bloglezer…

  2. gekiekt said

    Knap beeld.

  3. Martine said

    En iemand houdt dat spel heel goed in de gaten!

Geef een reactie

 
