FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Een abstractje tussendoor…

Posted by René op februari 19, 2009

cobrabstrbl

4 Reacties to “Een abstractje tussendoor…”

  1. Harry de Rooij said

    Kun je het niet laten? 🙂

  2. erik O, said

    moet je even naar kijken…
    en dan, ja ….
    (of voorgrond/achtergrond wisselt al eens…)
    eenvoudig maar tof!

  3. Dat is zeker een abstractje, ik draai mijn hoofd automatisch om en om… Maar hoe moet het nou…

  4. ysabje said

    ik probeer te raden wat het is. En ik weet het bijna!

Geef een reactie

 
