FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Arnhemse sneeuwpracht

Posted by René op januari 9, 2009

sneeuw06

sneeuw03

sneeuw01

Ben weer terug van weggeweest.  Alle trouwe bloggers die zich bezorgd afvroegen wat er aan de hand was, kan ik geruststellen. Mijn hoofd laat weer andere dingen toe dan het gepeins betreffende de gezondheidsproblemen en dat is natuurlijk goed nieuws.  Vandaag dus goed beginnen met (zelfs) drie actuele foto’s uit mijn directe woonomgeving.

18 Reacties to “Arnhemse sneeuwpracht”

  1. Karina said

    Fijn dit te horen René!
    Ziet er allemaal heel winters uit in Arnhem. Vooral de eerste is een plaatje.

  2. stephanie said

    heerlijk!
    welkom terug (op je eigen blog… – haha wat een pretentie heb ik soms toch LOL)

    Tzijn leuke platen. we zijn dus niet de enigen met sneeuw, hier in Vlaanderen 🙂

    S.

  3. Mooi dat het nieuwe jaar begint met goed nieuws! Wens jullie het allerbeste!
    Fijne winterprenten, vooral de eerste.

  4. Harry de Rooij said

    Dat is goed nieuws. Ik was inderdaad een beetje bezorgd.
    Mooi winters gezicht en zo dicht bij huis.
    ik kan er hier ook genoeg maken. Ga dadelijk wat pogingen wagen.

  5. jurgen said

    fijn om je terug te zien! Laat maar komen, die beelden!

  6. s.goovy said

    Yes! Tof dat je weer helemaal terug bent!

  7. kris luckermans said

    En of je goed begonnen bent René, de eerste foto doet me denken aan de fragmenten van een film die zich afspeelt in de 18de eeuw. Een waar verhaal dus in deze foto.

  8. Het 1ste beeld spreekt me het meeste aan! Ik weet niet of het bij anderen ook zo is, maar hier komen ze nog een tikkeltje grijzig over! Welkom terug! 🙂

  9. Erwin said

    Het was vandaag werkelijk een uitzonderlijk mooie dag om winterlandschappen te fotograferen. Hopelijk niet de laatste! Fijn datv wij terug kunnen komen kijken.

  10. Helemaal hetzelfde gedacht als Kris. Zo meteen komt er een koets aan…
    Wat fijn dat je er terug aan begint, René!

  11. Caro said

    Hopelijk geen zorgen meer over je gezondheid en ja fijn dat je weer terug bent. Dat gelijk met een klapper naar mijn idee en dan bedoel ik de eerste foto van de drie. Echt een mooie hoor.

  12. Erik O, said

    Heerlijke sfeerfoto, die eerste!
    Zoveel te zien… prachtige dieptewerking!
    Welkom terug!

  13. MJ said

    leuk dat je terug bent en met fijne sfeerbeelden!

  14. gekiekt said

    Fijn je hier weer te zien.
    Mooie z/w beelden.

  15. blij dit fijne nieuws te horen en weer te kunnen genieten van je vakwerk!

  16. Artur said

    Het laatste beeld is schitterend!

  17. Daisy said

    Prachtig sfeertje zo in zwart-wit! Vooral de eerste vind ik een plaatje!

  18. k wist dat je hier heen was geweest en het is goed om te zien dat je weer terug bent! Zelf is mijn hoofd ook met van alles bezig en ik ben ook weer op mijn weg terug. Mooi die eerste foto! Erg mooi hoe Sonsbeekpark er met de sneeuw uitziet!

Geef een reactie

 
