FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Er schiet me geen titel te binnen…

Posted by René op december 20, 2008

trappenh

7 Reacties to “Er schiet me geen titel te binnen…”

  1. Erik O, said

    Erg leuke gecomponeerde straatfotografie!
    Prachtige symmetrie en
    Mooi structurenwerk in zww…

  2. fotomart said

    Stairwalkers.

  3. De onscherpte geeft veel dynamiek.
    Titel:linksaf. 😉

  4. kris luckermans said

    Ongetwijfeld een mooie foto, met wat architectuur erin.

  5. Caro said

    “Me and my dog”. Dat schiet mij nu zo te binnen. Maar wat een geweldige foto is dit. Grappig dat onscherpte zo mooi kan zijn.

  6. Mooi beeld, al is ie wat grijzig lijkt me.
    Onscherpte zorgt gauw voor sfeer, hier dus ook!

  7. Marloes said

    Prachtige plaatje. Bij mij kwam de titel ‘beweging’ meteen bovendrijven.

Geef een reactie

 
