FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Nog steeds ben ik er blij mee…

Posted by René op december 19, 2008

borstb

Tijdens het ordenen van mijn archief kwam ik deze tegen en alhoewel de foto al jaren geleden is gemaakt, ben ik er nog steeds heel blij mee. Puur, niet geshopt of geenseneerd. Een bijzondere opname vanwege de druppelvormige lichtval op het kunstwerk en de achtergrond. Een toevallige situatie die niet vaak voor komt.  En gemaakt met een 2.0 megapixel Olympus C-150 compactcamera….

5 Reacties to “Nog steeds ben ik er blij mee…”

  1. Stephanie said

    terecht nog steeds blij mee!

    S.

  2. kris luckermans said

    Jazeker, daar ben ik het volkomen met u eens, en opvallend door de licht-perforaties.

  3. Karina said

    Zeer zeker. Hij blijft mooi.

  4. fotomart said

    Alsof de lichtvlekjes heel voorzichtig over dat lichaam kruipen.

  5. Erik O, said

    Yes, gewoon prachtig lichtspelletje!!

Geef een reactie

 
