FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Hangjongeren…

Posted by René op december 18, 2008

hangj

11 Reacties to “Hangjongeren…”

  1. MJ said

    🙂 🙂 🙂 hangjongeren, schitterende titel bij deze wat vreemde foto!

  2. De titel speelt hier de hoofdrol! Echt schitterend gevonden!

  3. s.goovy said

    🙂
    Kan mijn voorgangers enkel bijtreden!
    🙂

  4. Een heerlijke titel bij een fraaie prent! Trouwens de beelden na de korte pauze mogen er zijn.
    Vind het nog steeds jammer dat ik niet naar Amsterdam kon komen!

  5. Harry de Rooij said

    🙂
    Lijkt wel gemaakt in Thorn, het witte stadje. En zo niet, dan moet je daar eens heen gaan. Het is een erg fotogeniek dorpje.

  6. Dank je. Heb het adres aangepast. Begrijp niet waarom er ineens nl stond.

  7. fotomart said

    Deze bezorgen tenminste geen overlast!

  8. fbaert said

    Een titel die zeker de lading dekt – boeiend tafereel !

  9. Ik kan niets meer toevoegen aan de anderen hun commentaren. Schitterend beeld en dito titel, ik lag hier even in een deuk van het lachen! Bedankt daarvoor!

  10. Deze is erg gaaf gevonden!

  11. Al duizend keer gezegd, maar de titel is hi-la-risch

Geef een reactie

 
