FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

UUUU

Posted by René op december 12, 2008

bredtra01

6 Reacties to “UUUU”

  1. s.goovy said

    Hier had je me even beet, ik dacht eerst dat het een omgekeerd beeld van een soort strandparasols was… maar bij nadere inspectie 😉 Leuk gevonden!

  2. Harry de Rooij said

    Het verging me precies zoals s.goovy, strandstoelen dacht ik. Markiezen zijn het bij nadere beschouwing.
    Tot Morgen!!

  3. Erik O, said

    Goed gezien, ja!
    Leuk vastgelegd…

  4. Erwin said

    Intrigerende foto en titel!

  5. fotomart said

    Van de sneeuw naar bescherming tegen de zon. Van contrast gesproken!
    Ik heb ook even héél goed moeten kijken !

  6. ruud said

    deze is heel fijn !

Geef een reactie

 
