FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Zonnige sneeuw..

Posted by René op december 11, 2008

sneeuwfc

10 Reacties to “Zonnige sneeuw..”

  1. Stephanie said

    welkom terug! ik heb je gemist! 🙂

    Nu ook wordpress zelf het laat sneeuwen op zijn website, is deze foto natuurlijk helemààl AF! 🙂

    Kheb wel de indruk dat-ie erg gecropt is, kan dat zijn? Of (te) sterk ingezoomd?

    Wel een leuke compositie, zo diagonaal!

    S.

  2. Karina said

    Met de dwarrelende vlokjes over het scherm wel heel geslaagd 🙂

  3. Heerlijk speels, die sneeuwvlokken die over mijn scherm dwarrelen!
    Fijn dat je er weer bent!

  4. Caro said

    Origineel plaatje. Zou ik ook eens vaker moeten proberen zoiets. Ik ben nog te veel met het waterpas houden bezig soms geloof ik.

  5. zeezicht said

    Mooie compositie, maar die vlokken lijken zo groot?

  6. fotomart said

    @Zeezicht: die vlokken zijn zo groot omdat het een dik pak sneeuw is!

    Leuke foto René. Echt winters.

  7. MJ said

    heel erg sfeervol…
    PS leuk ook die mooie sneeuwvlokjes ik voel me al helemaal in de eindejaarsstemming 😉

    welkom terug

  8. s.goovy said

    René op een schuimparty?? Je blijft me verbazen 😉

  9. Die Steven toch 🙂
    Blij dat je weer actief wordt, René!
    En met een bijzondere plaat!

  10. Mooie en sfeervolle eindejaarsfoto!

Geef een reactie

 
