FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Time out…

Posted by René op december 1, 2008


Kleine onderbreking van mijn dagelijkse fotostroom. Over een paar dagen ben ik weer terug.

8 Reacties to “Time out…”

  1. Stephanie said

    spijtig… maar geniet ervan! (wat de reden ook is)

    ik bedenk me net dat als het een verplichte time-out is, o.w.v. niet zo prettige redenen, bijvoorbeeld, dat ik jou eerder sterkte moet wensen.

    alleszins: tot binnenkort!!

    S.

  2. René said

    O nee, niets ernstigs: even wat andere dingen doen die een hogere prioriteit hebben.

  3. fotomart said

    tot later dan!

  4. Tot later! Soms is het leven gewoon een beetje te druk!

  5. Erwin Acke said

    Dat is duidelijk zo. Wij wachten af en blijven zeker terugkeren.

  6. Karel said

    ooooh sneeuwvlokjes

  7. Frederik said

    Alles op zijn tijd !

  8. Caro said

    Ja wat leuk die sneeuwvlokjes die waren er een paar dagen geleden nog niet. Toch iets nieuws hier. Geniet nog maar even van je Time Out en dan hoop ik daarna weer veel mooie dingen bij jou te zien.

Geef een reactie

 
