FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Nog een mistige…

Posted by René op november 24, 2008

mistadam1

Blijkbaar is Mistig Amsterdam van gisteren goed in de smaak gevallen en daarom vandaag nog ééntje. Op de achtergrond de NEMO, qua architectuur heel bijzonder omdat het de vorm van een oceaanreus heeft. Voor meer over dit gebouw, ga naar de NEMOwebsite

10 Reacties to “Nog een mistige…”

  1. Jaja, opzet geslaagd! Had gisteren inderdaad mijn twijfels of het gevaarte achteraan al dan niet een oceaanreus was. Ik dacht eerder van wel..
    Maar dus niet. Moet een interessant gebouw zijn.
    Nog eens tonen bij helder weer, René!

  2. Het is zeker een cool gebouw dat NEMO! Ik heb daar geen les meer helaas… En mijn vriendin is voor 3maanden weg naar zuid amerika dus ik heb geen reden om naar Amsterdam te gaan…

  3. Caro said

    Deze vind ik eigenlijk nog mooier. Iets minder abstract maar nog steeds is het niet duidelijk dat het niet best een echte oceaanreus kan zijn. We weten nu van niet, maar het blijft een mysterieus beeld.

  4. Harry de Rooij said

    Dus toch het Nemo gebouw. Dit is een wat concreter beeld, maar Caro zegt het al, het is nog steeds mysterieus.

  5. fotomart said

    Volledig akkoord met Caro. Deze is nog mooier dan de vorige!

  6. kris luckermans said

    Nemo twee, welke me idd beter smaakt dan voorgaande, omdat alles, maar dan ook alles scheef staat hihi

  7. Erik O, said

    Leuk duo!
    Mooie zww contrasten…
    Enig!

  8. henk braam said

    Ja mooi hoor. Ik hou wel van een beetje mist. Heel mooi zwart-wit ook.

  9. ruud said

    mijn eerste indruk was ook die van een tanker.
    mooi symbolisch met die bomen er voor.

  10. Xray said

    Dit is top voor mij.

Geef een reactie

 
