FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Dit is ook Amerika…09…slot

Posted by René op november 15, 2008

ny

ny12

Deze serie begon met een foto van een misstand die je in de Verenigde Staten van nu regelmatig tegenkomt. De andere foto’s zijn eigenlijk een soort ode aan een land dat van plan is, met een nieuwe president aan het roer, er iets aan te doen. Of dat gaat lukken, dat is nog maar de vraag want de belangengroepen zijn sterk, vaak tegengesteld en zullen vechten voor hun eigen idealen. Maar hoe dat verder uitpakt: Amerika is niet veel anders dan Europa, met veelal dezelfde wensen, frustraties, etc. maar vooral ook met dezelfde mogelijkheden. Uiteindelijk zijn het de mensen die het moeten doen en met de meeste mensen is naar mijn idee helemaal niets mis….dus laten we niet vroegtijdig oordelen/veroordelen, de vinger aan de pols houden en rustig de nieuwe ontwikkelingen afwachten.

5 Reacties to “Dit is ook Amerika…09…slot”

  1. Het was een schitterende gevarieerde reeks, René! en dikwijls met beelden die verweven zijn met je eigen typische stijl.
    New York… hopelijk kan ik er ooit eens terug naar toe gaan.
    (volgend jaar moet ik een 5-daagse reportage maken van een bekende Hollandse stad…jammer genoeg niet Arnhem)

  2. Xray said

    Een heel mooie reeks. Ik heb hier mateloos van genoten.

  3. fotomart said

    Een reeks die eens niet de klassieke beelden toont. Goed werk!

  4. MJ said

    het was een hele toffe reeks René, ‘k heb de foto’s net nog eens bekeken en ik heb ervan genoten… Maak er een fijne zondag van!

  5. ysabje said

    leuke set foto’s! De ene sprak me meer aan dan de andere. De stijl is ook uiteenlopend. Maar dat stoort me niet. Merci!

Geef een reactie

 
