FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Dit is ook Amerika…03

Posted by René op november 9, 2008

nymus01

nymus02

..en het is een feest om al die prachtige collecties in de musea te bekijken. Natuurlijk, de USA kennen niet een cultuur zoals Europa maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door de vele topkunstenaars en artiesten, die het land heeft voortgebracht en nog steeds melden zich de talenten aan.

newyork20fm newyork19fm

In bijna alle Amerikaanse musea is het toegestaan te fotograferen maar wel met de beperking, dat een flitser en een statief niet gebruikt mogen worden. Omdat de lichtomstandigheden niet overal ideaal zijn was ik genoodzaakt hogere ISO waarden in te stellen waardoor de ruis, zo hier en daar, toch weer een kans heeft gekregen….

5 Reacties to “Dit is ook Amerika…03”

  1. Xray said

    Prachtige reeks. Ik geniet.

  2. Karina said

    Musea zijn prachtige fotolocaties. Jammer dat ze bij ons vaak moeilijk doen.
    Nummer 1 vind ik de beste.

  3. Wat zet je hier een boeiende serie over Amerika neer! Stuk voor stuk prachtige beelden, die recht doen aan de verscheidenheid van het land.

  4. Harry de Rooij said

    Mij stoort de ruis niet. de bovenste met de man voor het van Gogh schilderij is mijn favoriet.

  5. Erik O, said

    Ja, vind ik ook altijd prachtlokaties voor een shotje; kunst én mensen.
    Hier prachtig geillustreerd. Nr 1 is ook mijn favoriet,

Geef een reactie

 
