FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Dit is ook Amerika…

Posted by René op november 6, 2008

new-york01wfc

De door mij gisteren geposte foto zou de indruk kunnen wekken, dat er in de U.S.A. niet veel deugt. Dat is een misvatting want het land heeft zeker ook grote kwaliteiten en heel interessante zaken in petto. Daarom de komende dagen enkele Amerikaanse beelden hier.

10 Reacties to “Dit is ook Amerika…”

  1. Maar ook in deze zit een dilemma voor Obama, want het rijke en welvarende Amerka van weleer loopt door de kredietcrisis groot gevaar. Of hij het aankan? Ik hoop dat hij goede adviseurs krijgt. Maar…..hoop doet leven.
    Vergeet weer bijna dat het een mooi gecomponeerde foto is.

  2. Caitlin said

    Dit vind ik een heel knap beeld!

  3. laat maar komen die foto’s, ik kijk er naar uit!

  4. Ik kijk uit naar je Amerikafoto’s. Ik ben ooit in New York geweest en heb daar ontzettend goede herinneringen aan over gehouden.
    Prachtig gedaan dit beeld!
    En nu zie ik het pas… ook New York. Ik kan me voorstellen dat je niet wist waar eerst kijken met je zoekacties naar abstracte mogelijkheden!

  5. Een mooie reeks plaats je hier!
    Laat de rest maar komen!

  6. fotomart said

    Ook daar vind je abstractie. Laat maar komen!

  7. Erik O, said

    Heerlijk-eenvoudig en toch zo levensecht, haast grafisch – getekend – beeld!
    TOPPER!

  8. MJ said

    laat maar komen die “Amerikaanse” beelden!

  9. Lekker beeld, een zot gebouw als je dat zo bekijkt. Het lijken van die legoblokjes of ramen ervan, allemaal op elkaar gestapeld! Laat die beelden maar komen.

  10. Erwin said

    Prima foto, met de andere foto’s uit de Amerika-reeks in goed gezelschap.

Geef een reactie

 
