FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Meeting at the window pane

Posted by René op oktober 31, 2008

4 Reacties to “Meeting at the window pane”

  1. Stephanie said

    weinig expressie in haar gezicht – ik gok op een paspop? 🙂

    kvind het een dreigend beeld, persoonlijk. wel knap gedaan.

  2. erik O said

    Net wel iets voor een halloween-nacht…
    Prachtig zww-sfeerbeeld van …???
    Doet er niet toe,
    Like this one!!
    Waarom? Weet ik veel?

  3. MJ said

    gewoon prachtig vind ik dit!

    Dag René, ‘k was door de drukte verschrikkelijk achterop geraakt met bloggen, maar ik heb hier vandaag dubbel en dik mijn schade ingehaald… en genoten van heerlijke fotografie! Bedankt!

  4. Vind dit schitterend!
    Je zou zeggen, hier heeft zich een drama afgespeeld.
    Heel knap!

Geef een reactie

 
