FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Het gesprek

Posted by René op oktober 24, 2008

Het Gesprek is de eerste tv zender ter wereld die 24 uur per dag uitsluitend vraaggesprekken laat zien.

De gesprekken zijn iedere dag in bijna heel Nederland te zien tussen 16:00 en 01:00 uur via een kanaal dat gedeeld wordt met EuroNews.  Gelukkig zijn de uitzendingen ook te zien op internet en zijn alle gevoerde gesprekken terug te vinden in het archief van “uitzending gemist”.

Eén van de progamma’s heet “Nederlens” waarin fotografen in een diepteinterview hun gedachten, plannen, visie etc. kunnen etaleren en hun creatieve zaken kunnen laten zien.

Intussen zijn al heel wat bekende en minder bekende fotografen op bezoek geweest en hebben hun zegje kunnen doen zoals b.v.

Annie Hoogendoorn . . . . .zie de screendump hierboven
Erwin Olaf
Eddy Posthuma de Boer
Peter Schols
Carli Hermes
Isabella Rozendaal
Levi van Veluw

Kijken!  Zijn interessante dingen bij!

11 Reacties to “Het gesprek”

  1. Stephanie said

    bedankt voor de tip!
    S.

  2. mcneel said

    Dank u, schitterende tip!

  3. Karina said

    Een link om de bewaren. Bedankt René.

  4. Caro said

    Zeg ik had vanmiddag nog heeeel veel moeten doen en ik zit al een uur een oude uitzendingen van Carli Hermes te kijken. Geweldig leuk, want in Belgie hebben we natuurlijk niet de life versie maar wel de uitzending gemist” gelukkig op internet. Mooie tip dus.

  5. Karina said

    Heb net het gesprek met Eddy Posthuma de Boer bekeken. Boeiend en een aanrader!

  6. Bedankt voor de handige tip, uitzending gemist werkt voor mij niet echt de laatste maanden omdat ik problemen heb met mijn media player ofzo…

  7. Erik O, said

    Aardig leuke tip!
    Thanks,
    Staat al bij m’n favorieten…

  8. Bedankt voor deze tip. Een goudmijn!

  9. Harry de Rooij said

    Hij staat ook bij mij bij de favorieten.
    Ben met Eddy Posthuma de Boer begonnen.

  10. Leuk dat je het nog even onder de aandacht brengt! 😉

  11. […] Categories: 3263 Enige dagen geleden schreef ik over het programma “Nederlens” van de zender Het […]

Geef een reactie

 
