FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Als we dan toch op de licht erotische toer zijn…

Posted by René op oktober 22, 2008

…en als reactie op de mooiste (Sloggi) billen van België, waarmee SERGE ons gisteren verraste.

Uit mijn analoge archief.


13 Reacties to “Als we dan toch op de licht erotische toer zijn…”

  1. Serge said

    De contouren komen er goed uit door het mooie licht! Boeiend lijnenspel ook.

  2. Een pareltje!

  3. Harry de Rooij said

    Dat was dan een verborgen juweeltje.
    Mooie lichtval

  4. Caro said

    Valt alleen maar te zeggen… “wat mooi”.

  5. Karel said

    Nou nou, we zien een duidelijke koerswijziging op deze blog.
    Uw bezoekersaantallen zouden wel eens erg kunnen toenemen 🙂

  6. Erwin said

    Mooie “b(illen)lichting”.

  7. ysabje said

    strakke billen ook! Je hebt ze er wel heeel erg mooi opgezet.

  8. fotomart said

    De belichting is perfect, de contouren komen mooi tot hun recht.
    Maar als ik me baseer op de kromming die deze ruggen aannemen, dan kan ik nu al zeggen dat deze dames in de toekomst door rugpijnen zullen geplaagd worden.

  9. ghostshot said

    Fantastische belichting. Studiowerk of toevel? Heel netjes.

  10. die kant kende ik nog niet van je
    mooi hoor

  11. Jens Daems said

    wat een prachtbeeld!!

  12. Dit is helemaal nieuw voor ons allemaal van jou kant denk ik. Maar het is wel een mooi beeld, dit soort foto’s trekt mij normaal niet zo, waarom weet ik niet maar dit beeld kan mij heel erg boeien!

  13. Hoe ik ook zoek, ik vind jammer genoeg niets dergelijks in mijn archief…
    Mooi hoor!

Geef een reactie

 
