FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

It’s lonely at the top..

Posted by René op oktober 19, 2008

13 Reacties to “It’s lonely at the top..”

  1. Erik O, said

    Prachtig minimalistisch!
    Leuk gespot…

  2. en wie is de top?

  3. kris luckermans said

    Fotografisch kijkspel

  4. sart68 said

    Vind de bovenste beter dan de onderste. Die tweede heeft te veel lijnen die afleiden.

  5. Frederik said

    2 mooie, maar mijn voorkeur voor de eerste… de leegte spat ervan af. Knap gezien !

  6. ghostshot said

    Leuke foto’s. Ik vind de eerste ook de mooiste.

  7. fotomart said

    Lonely en dik betaald!

  8. Harry de Rooij said

    De eerste is een minimalistiech meesterwerkje. Ik zou hem ook graag in een contrastrijk ZW willen zien.

  9. MJ said

    die eerste is super!

  10. Caro said

    Twee heel mooie beelden. Ik hou wel van dat sobere dat toch precies een krachtig moment pakt.

  11. s.goovy said

    Yep, ook voor mij de eerste! (Persoonlijk zou ik zelfs dat ietsiepietsie kleine stukje achter de pilaar er nog afpitsen)

  12. Ik ga voor het eerste beeld. In al zijn minimalisme is het een compleet verhaal. De tweede foto vind ik minder. Nogal druk en eigenlijk niet zo heel spannend. De eerste ia dat wel.

  13. ysabje said

    die eerste is heel mooi getimed!

Geef een reactie

 
