FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Limburgs Museum 2

Posted by René op oktober 2, 2008

4 Reacties to “Limburgs Museum 2”

  1. Harry de Rooij said

    Ik zie nog voor me dat je hem aan het maken was. Goed resultaat. Nog bedankt voor de prettige dag. Doen we nog eens!!

  2. Erg apart beeld dit, de kleuren in het onscherpte gedeelte maken het mooi voor mij

  3. fotomart said

    Het vage groen en geel doen me aan de lente denken…

  4. Erik O, said

    Ja, prachtig,
    zo anders& gedurfd!
    Het hoofdonderwerp onscherp….
    zie je niet vaak!

Geef een reactie

 
