FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Photokina vogels…

Posted by René op september 29, 2008

Op de Photokina was veel te zien dat mijn belangstelling had. Vooral de nieuwe Canon 5D MarkII was een tijdje wachten waard.  Op een buitenterrrein waren er demonstraties met z.g. “Greifvögel” te zien en het was best leuk te proberen daar een plaatje van te maken.   Leica had wel een heel bijzondere vliegreclame bedacht…  Klik op de foto’s om een vergrote versie te zien.

7 Reacties to “Photokina vogels…”

  1. Harry de Rooij said

    Ja ik heb ook die vogels gezien. Ze vlogen er voor het “grijpen” (fotograferen). Mooie exemplaren en slim van Leica.

  2. Leuk hé die beestjes had ik ook op de foto gezet, nog met mijn oude camera. Jammer dat ik toen mijn nieuwe 40D niet had… 😦

  3. Caro said

    Die vliegende arend is erg knap. Krijg dat maar eens zo mooi scherp op de kop. Maar de achtergrond van die eertse foto herken ik niet. Bij mij zaterdag zaten ze allemaal buiten op een stokje en zo’n mooie achtergrond was er niet bij. Blijkbaar had jij meer geluk. En ik had bovendien geen telelens mee dus dat is helemaal niks geworden bij mijn foto’s.

  4. fotomart said

    Caro, ik denk dat die op iemands schouder zit. Ik meen aan de linkerkant mensenhaar te herkennen.

  5. Erik O, said

    Weer een nieuw paar prachtige ogen om boven in je titelbalk te zetten…!!

  6. Alleen al daarvoor had ik er ook moeten zijn!
    Photokina heeft me nooit aangetrokken, maar dankzij de logjes van diverse bloggers merk ik dat het meer is dan een gigantische fotobeurs.
    Wat een schitterend uilenportret!

  7. ysabje said

    waaw weeral waaw

Geef een reactie

 
