FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

“Zuurstokkenkleuren”..

Posted by René op september 22, 2008

..in de Concerthal te Luxemburg.

8 Reacties to ““Zuurstokkenkleuren”..”

  1. Caro said

    Dat doet me inderdaad aan de zuurstokken van vroeger op de kermis denken. In samenspel met dat zwarte blok komen die kleurtjes nog mooier uit.

  2. Ja, een waaier van zuurstukken in een machtig mooie compo!

  3. Mooie compositie met deze mooie kleuren!

  4. gekiekt said

    die zuurstokken was ik helemaal vergeten
    leuke herinneringen eraan nu ik die kleuren en vormen in je foto zie

  5. Stephanie said

    het kan aan mijn scherm liggen, maar ik vind de foto niet van een mooie kwaliteit, lijkt me? compositorisch en qua kleur wederom een echt renétje, maar kvind de ruis iets te storend om helemààl fan te zijn… 🙂
    @ Stephanie: misschien heb je gelijk. Op mijn oude monitor zag ik totaal geen detail in de betonnen balk maar met m’n nieuwe iMAC zie ik wel degelijk iets dat op ruis lijkt. Ik begin m’n Apple met de dag meer te waarderen… 🙂

  6. Mooie kleurenwaaier!

  7. fotomart said

    In Luxemburg plakt de snoep tegen het plafond!

  8. fbaert said

    Mooi kleurenpallet.

Geef een reactie

 
