FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Geniet nog even van de zomer…

Posted by René op september 21, 2008

9 Reacties to “Geniet nog even van de zomer…”

  1. sart68 said

    Anders dan wat we van jou gewoon zijn, maar wel mooi. Alles grijs en dan een kleurtje dat eruit springt. Ik zou zelfs nog iets closer gegaan zijn.

    @ Sart68: dat vond m’n vrouw niet zo’n goed idee 😉

  2. ysabje said

    er zit een vreemde sfeer in de foto, vind ik…

  3. Jens Daems said

    Netjes toch weer 🙂 Je bewerkt je foto’s altijd héél minimaal, of soms ook niet. Respect daarvoor, ik zou het niet kunnen. Ik sleutel altijd een pak aan mijn meeste foto’s (dàt vind ik net leuk). Maar jij levert altijd interessante beelden af die puur natuur zijn. Respect 🙂 Hoe bevalt je nieuwe Mac je?

  4. Jim McGill said

    Great Shot, very sexy.

  5. Eenvoudig en toch een mooi beeld, mede door de kleurtonen.

  6. Mooi dat flesje nog net even in het beeld! Ook vooral omdat die ook nog scherp is.

  7. Stephanie said

    ik ga akkoord met robbie!

  8. Harry de Rooij said

    En zo kundig in het vlak geplaatst. Dat flesje!! Robbie heeft gelijk.

  9. fotomart said

    Neen, dichter bij gaan zou ik ook niet doen. De compositie is nu goed zoals ze is en ze heeft nog niks in de gaten. Prima zo!

Geef een reactie

 
