FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Bij het overzetten van bestanden…

Posted by René op september 18, 2008

…kwam ik deze tegen. Living Statues Arnhem 2008.

4 Reacties to “Bij het overzetten van bestanden…”

  1. Harry de Rooij said

    Wat een werk is dat nietwaar.
    Doe het ook maar meteen goed.
    Ik weet niet of je in iPhoto gaat werken, maar ik heb daar veel problemen mee gehad voor ik doorhad hoe ze precies met bestanden omgaan.
    Ik werk nu in Lightroom 2 en dat gaat prima, ook met het bestandsbeheer. Aperture is ook fijn, maar moeilijker met het bestandsbeheer.
    succes met je speeltje.
    Passende foto trouwens.

  2. MJ said

    super!

  3. fotomart said

    Grappig bedacht van dat statue

  4. fbaert said

    Geweldig beeld.

Geef een reactie

 
