FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Tot hier…

Posted by René op september 16, 2008

3 Reacties to “Tot hier…”

  1. Harry de Rooij said

    Voor mijn gevoel mist hij wat contrast. Compositie dik in orde evenals de DOF.

  2. kris luckermans said

    Ja, het zijn elke dag geen René’s, en daarom begrijp ik de reactie van Harry wel.
    Maar voor mij heeft deze foto wel iets; misschien straalt deze een rustgevende spanning uit tussen onderwerp en fotograaf.

  3. fotomart said

    mmm… ja…misschien wat contrast bijgeven. Ik zou er mee gaan experimenteren. De foto panoramisch snijden en dan verticaal zetten.

Geef een reactie

 
