FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Een Antwerpenaar in Arnhem

Posted by René op september 10, 2008

Af en toe schijnt zelfs in Arnhem de zon …

5 Reacties to “Een Antwerpenaar in Arnhem”

  1. Karina said

    Een niet onknap exemplaar heb je daar vastgelegd.
    Stond hij te zonnen of heb je je aan modellenfotografie gewaagd?

  2. René said

    @Karina: hij stond echt te zonnen. Deed me denken aan eerdere beelden die ik van zonnende mensen zag, ergens in, ik dacht, Moskou. Z’n rugzak stond even verderop. Hij was vast van plan met een kleurtje thuis te komen.

  3. Caro said

    Maar dat is de beste plek voor een Belg denk ik. Als ik iets in hen waardeer is het wel hun Bourgondische inslag. Neem eender welk restaurant en je zult genieten. Een Belg doet zijn maag graag een plezier.

  4. fotomart said

    Nou ja … Die zon had hij wel uit Antwerpen meegebracht!
    Caro heeft gelijk, een belg en lekker eten, dat zijn twee handen op één buik. Letterlijk én figuurlijk!

  5. Erg coole foto zo met het reclame bord erbij!!!

Geef een reactie

 
