FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Light and dark dance

Posted by René op september 9, 2008

….en voor alle trouwe bloggers: even wat minder commentaren van mijn kant door andere bezigheden maar dat is van voorbijgaande aard. Nog even en ik ben weer helemaal beschikbaar  😉

5 Reacties to “Light and dark dance”

  1. Harry de Rooij said

    Het licht, de vormen en het ritme in de foto bevallen me goed, maar waarom schuin? Ik zie daar de meerwaarde nooit van in, of is dat een foute opvatting van mij? Ik denk dat er twee groepen zijn: tegen- en voorstanders.

  2. Het licht is idd erg leuk in deze foto, je hebt hier dus een juiste naam bij geplaatst! Dat je wat drukker bent af en toe dat is geen probleem we merken vanzelf wel wanneer je weer op volle toeren mee draait!

  3. gekiekt said

    Dat schuine maakt het wel dynamischer, niet?
    Heel vrolijke foto. Het lijken wel vreugdesprongetjes.

  4. Erik O, said

    Nice schaduw-kiekje,
    En dat schuine… I like that!

  5. fotomart said

    Ja, ja, bloggen kan een drukke bezigheid zijn.

Geef een reactie

 
