FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Goed dan…nog een paar!

Posted by René op september 3, 2008

 

 

Tot het volgende jaar!

6 Reacties to “Goed dan…nog een paar!”

  1. Prachtige artiesten, deze uitbeelders van beelden!

  2. Harry de Rooij said

    Leuk.
    Die ballen bij de jongleur moeten natuurlijk vastzitten en niet bewegen
    Zit de onderste aan zijn wijsvinger geplakt?

  3. Mooi hoor, vooral mooi licht!

  4. Wederom weer drie mooie plaatjes, die eerste is wel heel erg leuk verzonnen!

  5. Caro said

    Wat een fantastisch straattheater. Allemaal even mooi en door jou zeer goed in beeld gebracht. Niet te veel storend publiek erbij gekregen gelukkig. Als ik mag liezen gaat mijn keuze naar nummer 4 en 5. Ik vind de achtergrond mooi en de compositie ook.

  6. Caitlin said

    Dit moet een fantastisch evenement zijn!
    En super in beeld gebracht hier!
    De ‘pauze’-foto vind ik geweldig!

Geef een reactie

 
