FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

World Statues Festival Arnhem 2008

Posted by René op september 1, 2008

Gisteren was het dan weer zover! Onder ideale weersomstandigheden werd het jaarlijkse World Statues Festival gehouden.  Met name voor fotografen een feest!  Ik zal wat later nog meer foto’s posten.

4 Reacties to “World Statues Festival Arnhem 2008”

  1. Harry de Rooij said

    Dat had ik wel verwacht. Ik had er ook wel heen geweest, maar we waren uitgenodigd op een jubileumsfeest van een vriend en dat ging natuurlijk voor. Ben benieuwd naar meer.

  2. Kris said

    stuk voor stuk fenomenale expressies.

  3. Leuke foto’s altijd leuk om die statues te zien! Deze stonden zeker wel stil of niet? Die in Amsterdam slaan eigenlijk helemaal nergens op…

  4. mooie scherpe platen.
    zelf was ik zaterdag bij de kids aanwezig en vond het soms best lastig.
    met name de felle zon.

    Op mijn site heb ik nu alles gepibliceerd
    succes
    wim de bruijne

Geef een reactie

 
