FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Kleurige “de Ennemaborgh”

Posted by René op augustus 29, 2008

Sommigen was het al opgevallen: mijn nieuwe header waarin kunstenares Maya Wildevuur wordt voorgesteld. Omdat tijdens ons bezoek aan Groningen de weergoden ons niet echt goedgezind waren, hebben wij sommige plannen moeten wijzigen en het “binnengebeuren” opgezocht.  Eén van die gelegenheden was ons bezoek aan de “de Ennemaborgh”, waarvan ik de komende dagen iets meer zal laten zien.

7 Reacties to “Kleurige “de Ennemaborgh””

  1. Caitlin said

    Heel mooi en bijzonder deze foto…
    Bij deze hieronder kan de fantasie inderdaad zijn gang gaan ,-).
    Of hoe afval toch wel eens mooi kan zijn.

  2. René said

    @Caitlin: bedankt voor jouw reactie….maar ik kan je verzekeren, dat het geen afval is 😉
    maar waarschijnlijk is het commentaar bedoeld voor de foto hiervoor gepost?

  3. Erik O, said

    Leuke abstracte zoek-prent….
    ja, een weerspiegeling, maar verders heb je er het raden naar.

  4. Harry de Rooij said

    ben benieuwd naar mee. Heb via je link al rondgekeken en het lijkt me een bijzondere plaats, maar ook een bijzonder mens. In ieder geval verwacht ik heel veel KLEUR!

  5. Caro said

    Jij bent naar Midwolda geweest en hebt de kunstenares blijkbaar ook zelf mogen fotograferen. Tenminste dat concludeer ik uit je nieuwe header. Je abstract is weer prachtig. Dat gaat veel beloven voor de volgende blogs. Maar ook je foto’s van Schiermonnkoog vond ik heel mooi.

  6. MJ said

    kleurrijk en abstract, maar dat hoort hier zo 😉

  7. Kris said

    Gemaakt met de elastische spiegel? Bijzonder dynamisch.

Geef een reactie

 
