FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Niet mooi…wel veel

Posted by René op augustus 19, 2008

Beetje scrollen is ook leuk!

10 Reacties to “Niet mooi…wel veel”

  1. s.goovy said

    Euhm, als foto geheel in jouw stijl wél mooi hoor

  2. Serge said

    Het blijft me verbazen en verrassen hoe jij steeds opnieuw dergelijke patronen opmerkt!

  3. Jens Daems said

    Wow!!! Die is WEL mooi hoor 🙂 En of!

  4. Erik O, said

    Weer mooi (grafisch) structuurwerk!

  5. Caro said

    Ja ik ben het met een eerdere opmerking eens. Hoe zie jij die dingen? Ik doe mijn best hoor, maar kom niet verder dan een rooster in een computer. Geweldige foto.

  6. Kris said

    Oh ja, nu heb ik het door, deze drukke streepjescode.
    Mijn ogen worden automatisch naar rechts-boven geleid.

  7. fotomart said

    Hé, ook streepkes?

  8. Haha, al scrollend begint de boel me voor de ogen te draaien!
    Fascinerende plaat!

  9. MJ said

    wel mooi dat spel van ’t licht!

  10. Wel veel en ook mooi! Ik vind het in ieder geval erg mooi!

Geef een reactie

 
