FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Allemaal gaatjes

Posted by René op augustus 7, 2008

6 Reacties to “Allemaal gaatjes”

  1. Stephanie said

    jij nu ook gaatjes? lol

  2. Karina said

    Een mooie. De niveaus en de nuance in grijstinten.

  3. jokdev said

    als je er lang naar kijkt word je duizelig maar prachtig die vlakken (en gaatjes)

  4. Ziet er leuk uit René! Doet me denken aan mijn on afgemaakt gaatjes serie met mijn kleine compact camera…

  5. Het licht wandelt onthaast de trap af. Wat mooi!

  6. fotomart said

    Ha ja! Nu zie ik het! Een trap met gaatjes.

Geef een reactie

 
