FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Lazy King by night…

Posted by René op augustus 5, 2008

Dit is dezelfde Lazy KIng waarvan ik eergisteren iets postte, maar dan op een ander tijdstip…

4 Reacties to “Lazy King by night…”

  1. Stephanie said

    Op zich is dit weer een heerlijk abstract beeldje. Maar ik vind de koning zo’n gewéldig ‘standbeeld’ zijn, dat ik (heel subjectief, i know) het zonde vind dat hij er niet “beter” opstaat… Maar wel weer een echte Renéfoto, deze. Goed gedaan zo…

  2. Harry de Rooij said

    Fijne abstract met mooie structuren van de polyester (?) huid.

  3. Caro said

    Weer een heel mooi abstracte foto. Dat is waarom je een stokje van me krijgt. Kijk maar even op mijn weblog.

  4. Dit abstracte beeld doet kunst ontstaan uit bestaande kunst. Ofwel: kunst herbergt onvermoede kunst voor wie weet te kijken.
    Ben hier weg van!

Geef een reactie

 
