FotoBlog van René Wouters

mijn verhaal in beelden…

Knock Knock

Posted by René op augustus 4, 2008

13 Reacties to “Knock Knock”

  1. Karina said

    Kleur en structuren zijn heel mooi.

  2. Jens Daems said

    Man wat een mooie kleuren 🙂 Knap werk toch weeral hoor! Bewerk jij je foto’s nog veel René? (dan heb ik het vooral over constrasten toevoegen, kleuren wat heviger maken enzo…)

    Beste Jens: bewerken beperk ik gewoonlijk tot een uitsnede en het donkerder of lichter maken. Voor de rest moet de foto het zelf maar doen.

  3. Harry de Rooij said

    This seems to be Heavens’s Door. Ijzersterke compositie.

  4. gelukkig nog één deur die ontsnapt is aan de klauwen van koperdieven 🙂 Knappe foto René!

  5. MJ said

    erg mooi, is dat de hemelpoort?

  6. Xray said

    Buitengewoon mooi alweer.

  7. fbaert said

    Hele leuke, met prachtig detail !

  8. nana said

    Heel mysterieus. Wat zit er in is de vraag die ik me, vrouw zijnde en dus nieuwsgierig, stel.

  9. Wauw dit is echt weer een erg sterk beeld wat je laat zien! Één van de betere!

  10. tdn said

    Deze vind ik echt prachtig van kleur en textuur. Het blijft me verbazen wat jij allemaal kan met een eenvoudig onderwerp René!

  11. jokdev said

    Een zeer sterk beeld!

  12. fotomart said

    Weer een echt “René-beeld”. Sober en interessant. Een gewoon onderwerp ongewoon in beeeld gebracht. Krachtig!

  13. Ik ben weer heel de reeks van de voorbije dagen aan het overlopen en dit beeld blijft me het langst bij. Waarom weet ik feitelijk niet. Ben ik dan toch een absolute liefhebber van kleuren? Is het de boeiende structuur?…
    Prachtig beeld, René!

Geef een reactie

 
